راهنمای مصرف ژل رویال برای تقویت قوای جنسی


تقویت قوای جنسی یکی از الزامات زندگی زناشویی است. بسیاری از محققان و اندیشمندان جامعه شناسی بر این باورند که بسیاری از طلاق های عاطفی و حتی طلاق های رسمی، به علت کاهش میل جنسی و توان جنسی در مردان و زنان است. این یعنی اگر در رابطه خود با همسرتان دچار مشکل هستید، احتمال دارد تقویت قوای جنسی بتواند به استحکام زندگی زناشویی تان نیز کمک کند.


روش های متعددی برای تقویت قوای جنسی وجود دارد. اصلا این مشکل به گونه ثابتی نیست که بتوان دارو و روش درمان یکسانی برای آن تجویز کرد. با این حال برخی روش ها برای تمامی افراد یا حداقل بیشتر افراد یکسان است. مصرف ژل رویال یکی از این روش هاست که در بیشتر افراد موثر واقع می شود. البته قطعا میزان دوز مصرف و روش مصرف ژل رویال برای اثرگذاری بر روی قوای جنسی در هر فرد متفاوت است.

در این مطلب به صورت خلاصه به راهنمای مصرف ژل رویال برای تقویت قوای جنسی پرداخته ایم. موضوع مهمی که می تواند به شما برای استفاده هوشمندانه از ژله رویال کمک کند تا این ماده طبیعی را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار دهید.

 
از چه نوع ژل رویالی براق تقویت قوای جنسی استفاده کنیم؟

اولین سوال و شاید مهمترین سوال این است که از چه نوع ژل رویال مصرف کنیم؟ آیا انواع ژل رویال می توانند به درمان کمبود توان جنسی کمک کنند؟ مصرف هر کدام از انواع ژل رویال چه مشکلات و چالش هایی را به همراه دارد؟ پاسخ را در ادامه آورده ایم.

ساده ترین روش برای مصرف ژل رویال، استفاده از ژله خام است. هر چند که ژل رویال خام قابل مصرف وبده و خوصا لازم را برای ما به همراه دارد؛ اما به دلیل نگرانی از فاسد شدن ژل رویال در دمای بالاتر از صفر درجه، پیشنهاد نمی شود. به ویژه اگر قرار است اقدام به خرید اینترنتی ژل رویال کنید. چراکه امکان فاسد شدن ژل رویال در مسیر ارسال وجود دارد. مشکل دیگر ژل رویال خام، نامشخص بودن ماده موثر آن است. در نتیجه نمی توانیم دوز مشخصی از ژل رویال خام را برای تقویت قوای جنسی مصرف کنیم.

راهکار جایگزین استفاده از معجون عسل ژل رویال و همچنین مصرف پودر ژل رویال است. عسل ژل رویال اگرچه باید در یخچال نگهداری شود؛ اما امکان فاسد شدن آن حتی در دمای بیشتر از دمای یخچال نیز بسیار کم است. همچنین برای خرید آنلاین ان نیز مشکلی نخواهید داشت. پودر ژل رویال نیز اگر با دستگاه فریز درایر به پودر تبدیل شده باشد، گزینه ای عالی برای تقویت قوای جنسی است.

نوع دیگری از ژل رویال که در داروخانه ها عرضه می شود، سافت ژل رویال ژلی است. این سافت ژل ها حاوی ژله خام هستند. با این حال به دلیل نوع تولید و استفاده از برخی مواد نگهدارنده، به هیچ وجه توصیه نمی شوند. استفاده از پودر ژل رویال یا حتی ژله خام، بهتر است مصرف سافت ژل آن است.

دوز مصرفی ژل رویال برای تقویت قوای جنسی

اینکه میزان کمی از ژل رویال را به صورت روزانه مصرف کنیم، هیچ سودی ندارد. همچنین اگر میزان قابل توجهی از ژل رویال را در یک روز مصرف کنیم و روزهای بعد هیچ میزان از ژل رویال را نخوریم، سود چندانی نصیب بدن ما نمی شود. اگر می خواهیم ژل رویال اثرگذاری لازم روی تقویت قوای جنسی ما داشته باشد، باید از آن به صورت مناسب استفاده کنیم.

1 گرم ژل رویال خام یا نیم گرم پودر ژل رویال، میزان مناسبی برای مصرف روزانه است. اگر قرار است از عسل ژل رویال برای درمان بی میلی جنسی یا ضعف جنسی استفاده کنید، یک قاشق چای خوری در روز می تواند دوز مناسبی برای این هدف باشد. البته این به شرطی است که میزان مخلوط شدن ژل رویال و عسل به صورت اصولی در نظر گرفته شده باشد.

به طور کلی برای تعیین دوز مصرف ژل رویال باید با افراد متخصص مشورت کنید. این متخصص می تواند پزشک معالج شما یعنی متخصص زنان یا اورولوژیست مردان باشد و یا مشاور طب سنتی که در این زمینه تبحر دارد. با این حال میزان گفته شده در بالا به صورت عمومی می تواند کاربرد داشته باشد.

در مواردی که شما با مشکلات شدیدتری مواجه هستید، حتما نیاز به دوز قوی تر از ژل رویال دارید. در نتیجه نباید به میزان کم بیان شده در بالا اکتفا کنید. مشورت با متخصصان را فراموش نکنید.

روش مصرف ژل رویال برای تقویت قوای جنسی

برای مصرف ژل رویال به منظور افزایش توان میلی، حتما در نظر داشته باشید که میزان دوز مصرفی را به صورت یکجا وارد بدن خود نکنید. حتما آن را به 2 تا 4 نوبت تقسیم کنید. یعنی اگر قرار است روزانه 1 گرم ژل رویال خام مصرف کنید، هر 12 ساعت یکبار نیم گرم ژل رویال را میل کنید. برای بقیه انواع ژل رویال نیز همین قاعده را در نظر داشته باشید.

مصرف هر 12 ساعت یکبار، یکی از مرسوم ترین تجویزات برای تقویت قوای جنسی با رویال ژلی است. با این حال اگر ضعف شدید جنسی توام با بی میلی جنسی دارید، حتما فاصله بین مصرف ژل رویال را کم کنید تا بهتر نتیجه بگیرید. در این شرایط باید میزان دوز مصرف را نیز افزایش دهید.

مداومت در مصرف ژل رویال رمز تقویت قوای جنسی با این ماده است. حداقل 2 الی 3 ماه به صورت پشت سر هم و روزانه از این ماده طبیعی استفاده کنید. استفاده دنباله دار است که یم تواند مشکل شما را درمان کند. این تداوم در مصرف باید همزمان با نظم در مصرف باشد. شبیه به داروهای شیمیایی، نظم در مصرف ژل رویال بسیار بسیار مهم است. عدم رعایت نظم و تداوم، یعنی عدم اثرگذاری.

علاوه بر اینکه می توانید ژل رویال را به تنهایی یا همراه با عسل میل کنید، ترکیب یا مصرف همزمان آن با دیگر تقویت کننده های جنسی نیز مفید است. از معروف ترین مواد تقویت کننده قوای جنسی، جینسینگ است. ترکیب ژل رویال و جینسینگ کاربردهای زیادی برای مردان و زنان دارد. همچنین مصرف معجون ژل رویال به همراه دارچین یا زنجبیل نیز می تواند به بمبی برای افزایش توان جنسی بدل شود. در این موضوع خلاقیت داشته باشید و فراورده های طبیعی دیگر که خاصیت تقویت کنندگی برای قوای جنسی دارند را به همراه ژل رویال مصرف کنید.

نتیجه گیری


ژل رویال یک ماده طبیعی فوق العاده پرخاصیت برای تقویت قوای جنسی است. اما روش مصرف این ماده طبیعی نیز بسیار مهم است. مطالعه راهنمای مصرف ژل رویال به شما کمک می کند تا با بهترین شرایط از آن استفاده کنید و بهترین نتیجه را از آن ببرید. با توجه به اینکه قیمت ژل رویال نسبت به دیگر فراورده های طبیعی بالاست، پس بهتر است اصولی تر و هوشمندانه تر آن را میل کنید. این مطلب در تلاش بود تا این موارد را مورد بررسی قرار دهد.

اگر تجربه ای از مصرف رویال ژلی برای درمان بی میلی جنسی، تقویت قوای جنسی، درمان زود انزالی در مردان، درمان سردمزاجی و... داشته اید، حتما از طریق کامنت ها با ما در میان بگذارید. تجربیات شما می تواند برای بسیار از افراد مفید باشد.